Poradenské služby pre železnice a priemysel

RailwaysNaše konzultačné služby (s využitím nástroja Villon) sa sústreďujú na oblasť analýzy, simulácie a optimalizácie železničných terminálov a priemyselných prevádzok rôznych typov, napr. zriaďovacie stanice, osobné stanice, kontajnerové terminály, závodné vlečky, výrobné podniky, atď.

Čítať ďalej...

 

3D vizualizačné služby

3D visualisationSimcon ponúka vizualizáciu prevádzky vašej stanice či podniku v dynamickom, interaktívnom 3D virtuálnom prostredí (vytvorenom v programe Villon), ktorá obsahuje animáciu dopravných procesov, presné zobrazenie infraštruktúry, detailné modely vozidiel, terénu ako i budov a stromov.

Čítať ďalej...

Vývoj softvéru

Software developmentOkrem našich jedinečných konzultačných (poradenských) služieb, ponúkame i zákazkový vývoj špecializovaných softvérových produktov, podľa zákazníckej špecifikácie. Sústreďujeme sa hlavne na softvér z oblasti simulácie a optimalizácie dopravných logistických systémov.

Čítať ďalej...

Hlavná stránka
Novinky
Simcon at InnoTrans 2018
Piatok, 09 Marec 2018 00:00
Pozývame vás na medzinárodnú výstavu dopravných technológií „InnoTrans 2018“, ktorá sa uskutoční od 18. do 21. septembra v Berlíne. Radi vás uvítame v našom stánku č. 205, hala 6.1. V rámci našej expozície predstavíme aktuálny vývoj našich simulačných nástrojov a konzultačných služieb v oblasti dopravy.
 
Maintenance centre Paris Pont-Cardinet
Pondelok, 08 Január 2018 00:00

In 2017, we have executed a simulation study for the maintenance facility for regional trains at Paris Pont-Cardinet. The goal of the study was to evaluate different infrastructure layouts with the aim to guarantee the execution of light and heavy maintenance of all trains. Within the frame of the study, the capacity of storage sidings to store reserve train units of SNCF Transilien was also under investigation.

 
Maintenance centre Stuttgart-Untertürkheim
Streda, 01 November 2017 00:00

In 2017, we have successfully finished a whole series of simulation studies for Stuttgart railway junction. The main objective of those studies was the verification of operational procedures at maintenance centre Stuttgart-Untertürkheim and at surrounding stations with respect to proposed service concept. Besides modelling of train and shunting movements, service activities, such as heavy and light maintenance, repairs in workshop or train parking by personnel, were modelled as well. Various operational scenarios were carefully evaluated with respect to given criteria: train departure delays and timely execution of all defined service activities.